vaggvisan

Jag började aldrig skriva på någonting som jag inte på något sätt trodde på. Jag försökte aldrig greppa en fluga utan en tanke på att få tag i den. Jag gick aldrig in för något som jag inte trodde att jag skulle klara.
Det var det som var felet. Det är det som är felet.

Sedan jag inte minns mer så har jag hört toner ljuda på ett och samma sätt. -Vackert, starkt, harmoniskt- . Hela mitt liv har han följt sina rader. Jag märkte inte djupet förrän sent. Filosofi är något för två, något att dela på - Nu kan jag dem också. Jag kan hans rader. (Men jag kan inte honom). Jag ska spela dem sen, när jag lägger vita rosor på graven.
Glöm inte det. Glöm inte det.
1 Anonym:

skriven

det är ingen brådska du kommer lära dig honom precis som han kommer lära sig dig .. för hoppnings vis så kommer du att spendera resten av ditt liv med honom.



Love is a promise, love is a souvenir, once given never forgotten, never let it disappear (John Lennon)

Kommentera här: