Like endless rain into a paper cup,

 
Värme. Mys. Kramar. Täcken. Vänskap. Filmer. Skratt. Beatles. Nostalgi. Kanelbullete. Kärlek.
 
Jag har praktik, jag har det bra. Barnen tycker om mig. De kramar mig. Jag mår bra. Jag behöver inte överanstränga mig. Jag får köra bil. Jag behöver inte gå i min skola, även om det är litt mysigt ibland. Jag simmar med mamma då och då. Idag har jag och mamma shoppat. I min nostalgiska skivbutik. Där jag fick lyssna på musik i hörlurar och kolla på toner och färger när jag var liten. Idag skulle jag egentligen köpa saker inför varma länder, men det gjorde jag icke. Snart ska vi till Kenya. Nu ska jag kolla på Living In The Material World, om jag hittar den. Och dricka kanelbullesmakande te och lyssna på min nya bilskiva.
Se på kylan utanför, behålla värmen inuti. 

Vackraste. Älskling. Hjärtat.
1 Linnea:

skriven

Harmoniskt är det enda jag kan få fram! Allt ser och skrivs så, harmoniskt! :)

Svar: <3
LitchiLitchi

Kommentera här: