Bollar i luften.

 
 
lördags var det fint väder. Sådär brutalt fint.
Jag körde bil till Floby och solen bara sken. Allt var så fint och varmt. 
Jag köpte köttbullemacka och smoothie och var glad. Så himla glad.
Sen coachade jag pygméerna i vårt volleybollag. För jag kände att jag behövdes. 
Det var trevligt och de tycker om mig.
 
Volleyboll är en bra sport. Alla borde prova. 
Snart är det sommar. Då spelar man på stranden. 
Det är nästan det bästa jag vet.
 

Tränaren själv står och röker.
Jag har börjat ogilla det. Rökande.
Människor blir så skumma.
Som om de verkligen behöver röka.
Som om det blir något jätteviktigt.
Viktigare än så mycket annat.
Men det är okej sålänge man inte gör det
till något bättre än vad det är.

Oavsett; han rökte lite. 
(Ni borde se hans stjärnor.
Tre stycken. Fina.)
Jo, så gick jag utan skor.
Medans han rökte. 
Jag tog lite kort. Lånade ett par fötter att stå på.
Kallt&Varmt. Varmt&Kallt.

Kommentera här: