Därpalmernabor.


 
Vi trängs längst fram och nynnar på miss decibel. Jag hann inte hem till uport, 
så lite av det fick jag smaka på här istället. 

 
 
Samma natt sa jag adjö till mina vackra. 
Tänk vad mycket en månad kan göra. 
Här är mina rumskamrater, vänner och hemligheter.
Några har åkt hem till Skåne, någon till Örebro.
Och här är jag. Lite till. Sen kanske jag kikar förbi därhemma.

 
Istället för att sörja jobbar min norsking på indirekta feministiska rättigheter
medans jag och någon annan åker hänger med en partybåt till Palma.
Spanjorerna är bra på att dansa, visst är dem. Nästan lika bra som min buggare.
Idag saknar jag allt jag träffade här som har försvunnit nu. 
Om en timma tar jag kameran i handen.
 
1 Päronen:

skriven

Roligt att kombinera nöje med jobb , och jobb med nöje :) och träffa olika människor ☀️
Jaaaa , kom lite hit oxå sen,
Saknar dig 💋
Älskar dig💚

Kommentera här: