That sweet lady.



Jo. Jag åkte till England, ensam. 
Dels för att jag skulle vara ensam tre dagar, 
dels för att min goda vän som jag skulle
spendera tid med i London efter dessa dagar ligger på sjukhuset.

Det var shortsväder och jag gick runt med mina favoritkläder och var favorit.
Så favorit man kan vara. Jag mötte så många, som inte är som här. 
De pratar, som om det aldrig fanns någon morgondag, och jag likaså.
Det är det bästa med att resa ensam. Alla människor man träffar.
Ni borde göra det. För att resa ensam är det bästa. 

Vissa trodde jag var britt, amerikan till och med kanadensare.
Men de hade fel såklart. Tack för komplemangen. Japp. 
De har andra eluttag, tänk på det när ni åker dit. Haha. 
Och att allting alltid löser sig. 

Vänliga ögon. Engelsk frukost.
Dialekten. Attityden.

Barerna. Trafiken.
Kaniner. Ekorrar.

 
 
 
 
1 Hanna:

skriven

jag gillar bilderna. mycket.

Kommentera här: