När man har en stadig grund att stå på igen.

 

Ja ni, vad hände med isabella? 
Varför försvann hon? Varför kom hon tillbaka? 
Bor hon i Sverige? Vad gör hon?
Vem är Isabella?

Truth is. Isabella will always just be Isabella. 
And a bloody Kierkegard. A person. A joker. 
And she will be and be and be even when nothing else is. 

The endless numbered days. De börjar betyda allt. 
Varje litet grässtrå, varje andlighet, varje typ av liv.
Allt är så intressant. Och alla är så intresserade helt plötsligt.
När man öppnar sig tillräckligt. Vi alla gör mycket eller lite för världen.
Vi alla tycker att det är gott eller ont eller ont eller gott. 
Sanningen är, hur gott det goda än är så kommer vi aldrig veta.
Och hur ont ont än är så vet man inte riktigt heller.
Så här står vi och vet ingenting. 
Och ingen vet mer än någon annan egentligen.
Vissa tror bara mer eller mindre på det de har hört i sina dagar.

Speciellt ni inrutade. 
Det är jätteskönt att vara en kvadrat. Jag vet det.
Att inte förstå vad folk håller på med och varför de är som de är?
Vi alla har olika saker som får oss att växa. VÄXA. 
Alla ord är bara ord mina kära. Men mina ord är mina ord. 
Jag hade ljugit till er om jag hade velat, men det gör jag inte.
För att det inte tjänar något åt. 

Därför ska ni kanske ska tro på mig likamycket som ni tror på de bipolära. 
Så brutalt ärliga kan bara ett fåtal vara. Så sjukt vackert är det.
Tydligen är jag inte en av dem nu iallafall. 
Men det är bara ord ändå.
Tusen ord för att beskriva saker vi inte förstår.
Men kontentan av allt är väl att jag mår bra. Så himla bra.
Så det kan ju alla andra också göra nu. 

Frid och fred och kärlek.
/ Min egen joker.
1 Malino:

skriven

Puss

Svar: Puss <3
Isabella Johansson

2 Anonym:

skriven

🍀Fint skrivet av dig 💙💛

Kommentera här: