- ANDAS DÅ

Vägen, sanningen och livet

Jag hinner varken tänka eller andas, ibland vore det så bra om jag bara kunde skita i allt som har med utbildning att göra och leva lite. Jag behöver ett lov. Det är varmt och soligt ute iallafall, synd att jag inte har alltför mycket tid att njuta av det. fel, jag tar mig inte tid och jag väntar på livet. Prioriterar lite fel, eller rätt. Beroende på vad man borde prioritera.
Den senaste veckan har the biggest events varit att jag har lyckats smasha min telefon, fått en mycket skön ansiktsbehandling och bestämt mig för att flytta ut till det lilla huset på vår gård. Så nu blir det ut och mäta och greja i det pyttelillahuset, det blir nog bra. - ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för Isabella.
Lana Del Rey och Mumford & Sons får ljuda i mina hörlurar idag. Musik är bra, ha en bra dá!
1 malin:

skriven

åh, vad glad jag blir att du gillade Mumford & Sons!

2 Bellus:

skriven

De är bra, tralala.

Syns imorgon :*

Kommentera här: