ett riktigt kap.

Vi lämnar ett par vackra dagar med soligt, varmt och pratglatt studentfirande bakom oss. Mina kära vänner får stå för bildunderhållningen idag. Min första storstrut avnjöts med dessa godingar i väntan på studenterna.
-
Det känns som om helgen är slut nu, att det är imorgon skolan börjar. Men så är det icke, för imon är det söndag. Pingst och morsdag dessutom, det är fint det. Min mor ska få några ljus i olika dofter (brownie, kanelbullä och nått med vanilj). Hon lär bli glad. Hon är alltid glad. Hon borde få hela världen i present. Pappa också. Speciellt när de sitter och pluggar historia med mig till halv ett en vanlig onsdagkväll, bara för min skull. Hur mycket jag än tycks störa mig på dem ibland, så är de ganska underbara.
-
Idag vaknade jag på hotellet med Thoris, var ute med Malino och resten av världen till sent igår. Pratat med massor av människor, det var längesedan sist. Människor är så bra. Det kändes som om en stor del av min värld tyckte om mig igår, sådär extremt mycket, det var så härligt. - Inte för att jag brukar känna mig speciellt ogillad, men det var stort igår.
Idag var ännu större.

Jag har hittat något såntdära
extragigantisktmegaspeciellt
som man inte hittar alls ofta.
Någon som är lik mig på riktigt.
1 malin:

skriven

Jag är så himla glad för att du finns, bara så du vet. <3

2 Bellis:

skriven

ihh, mysig. <3

Kommentera här: