Getostbarnet.



Prata om getostbarnet och tro att det hjälper. 
Livets furste, hans som hör våra hjärtslag. 
Hamrande ord kan slå ner varje ven i min kropp, 
men på något sätt når jag alltid högst upp på Alice underland. 
Ända upp till molnet, även om jag äter av förminskningsbröd. 
The bitter, strong waters are going mad - or is it me? 
Getostbarnet förevigt helgad, men den verkliga frågan är:
Var är din tro när du är längst uppe på toppen eller längst nere på botten? 
Och vi vet alla att på sjätte dagen skapade människan Gud. 
Och buden blev dränkta i Pekings smog och japans seppuku 
För buden är ingenting jämfört till vad Gud är nu. Dug. 
Så kasta alla bud i mitt ansikte, måla mig helt blackfaced. 
Men kom ihåg att när jag bryter mot ännu en lag genom att ligga naken i snön, 
så tvättar den mig ren och inte dig. 
Kriga mot mig och möt rebellen. 
Möt anden för alla och inga religioner. 
Möt acroyogan och rökelsen, pratgladheten och hypomanin. 
För mig skall intet fattas. 

Kommentera här: